מנחה: אדר' טלי כהן אנדרסון
עוזרת הוראה: מעצבת אילור טפר
"לחיות פירושו לעבור ממרחב אחד למשנהו,תוך השתדלות מרבית שלא להתנגש". מתוך חללים וכו'/ז'ורז' פרק/הוצאת בבל
הסטודיו בוחן את המושג "מעבר" ו"מרחב הביניים" בארכיטקטורה דרך גוף האדם.
גוף-בתנועה: גוף האדם, הוא אורגניזם חי המעורב בתנועה בלתי פוסקת ונצחית בחלל. תנועתו של הגוף היא רצף חיוני
ומתמשך של תגובות קינטיות, רגשיות ואקספרסיביות, הנעות ביחס לזמן ולחוויה בה הוא נמצא. חלל אם כך נוצר ע"י הכוריאוגרפיה הקינטית של גוף האדם המתרחשת בו. לכן מטרתנו היא לייצר חוויה חושית בחלל שבו מאורגנים יחד
אלמנטים של חומר,מגע, טעם, ריח, צבע, צליל וצורה. בד בבד לגרום למבקר או לגוף האנושי בחלל השתתפות פעילה בו,
היכולה לנוע בין מהלך פיזי (תנועה מונחית במרחב מסומן) ועד לעיבוד תודעתי (הבנה, פרשנות,זכרון, השלכה) ועיבוד רגשי
(הזדהות, מועקה, מחאה, כעס, חרטה).
המעברים מובילים אל השינוי. מהיות המעבר מצב זמני לקבוע, ממצב של חוסר ודאות לשינוי.
הסטודיו מתנסה בחשיבה על המושג "מעבר משתנה" ככלי לשינוי ממערכת אופרטיבית (תכנונית) אחת לשנייה.
מעבר ממצב/ תנאי אחד לשני. ולבסוף גם להשתמש במושג "מעבר- ככלי"לבדיקת סוגיות אישיות של כל סטודנט ולבדיקת "ההשתנות" ככלי בתהליך התכנון.
סרטון מרינה פוטייבסקי
http://www.youtube.com/watch?v=ijACxs90xWM
סרטון ליאת פינטו
http://www.youtube.com/watch?v=AJ1Rk0EQizE
סרטון אושרית פנקר
http://www.youtube.com/watch?v=qLBWzwLfCKk
סרטון מורן פיטל
http://www.youtube.com/watch?v=WejWf1hejfY
עוזרת הוראה: מעצבת אילור טפר
"לחיות פירושו לעבור ממרחב אחד למשנהו,תוך השתדלות מרבית שלא להתנגש". מתוך חללים וכו'/ז'ורז' פרק/הוצאת בבל
הסטודיו בוחן את המושג "מעבר" ו"מרחב הביניים" בארכיטקטורה דרך גוף האדם.
גוף-בתנועה: גוף האדם, הוא אורגניזם חי המעורב בתנועה בלתי פוסקת ונצחית בחלל. תנועתו של הגוף היא רצף חיוני
ומתמשך של תגובות קינטיות, רגשיות ואקספרסיביות, הנעות ביחס לזמן ולחוויה בה הוא נמצא. חלל אם כך נוצר ע"י הכוריאוגרפיה הקינטית של גוף האדם המתרחשת בו. לכן מטרתנו היא לייצר חוויה חושית בחלל שבו מאורגנים יחד
אלמנטים של חומר,מגע, טעם, ריח, צבע, צליל וצורה. בד בבד לגרום למבקר או לגוף האנושי בחלל השתתפות פעילה בו,
היכולה לנוע בין מהלך פיזי (תנועה מונחית במרחב מסומן) ועד לעיבוד תודעתי (הבנה, פרשנות,זכרון, השלכה) ועיבוד רגשי
(הזדהות, מועקה, מחאה, כעס, חרטה).
המעברים מובילים אל השינוי. מהיות המעבר מצב זמני לקבוע, ממצב של חוסר ודאות לשינוי.
הסטודיו מתנסה בחשיבה על המושג "מעבר משתנה" ככלי לשינוי ממערכת אופרטיבית (תכנונית) אחת לשנייה.
מעבר ממצב/ תנאי אחד לשני. ולבסוף גם להשתמש במושג "מעבר- ככלי"לבדיקת סוגיות אישיות של כל סטודנט ולבדיקת "ההשתנות" ככלי בתהליך התכנון.
סרטון מרינה פוטייבסקי
http://www.youtube.com/watch?v=ijACxs90xWM
סרטון ליאת פינטו
http://www.youtube.com/watch?v=AJ1Rk0EQizE
סרטון אושרית פנקר
http://www.youtube.com/watch?v=qLBWzwLfCKk
סרטון מורן פיטל
http://www.youtube.com/watch?v=WejWf1hejfY
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה