יום שלישי, 21 בפברואר 2012

שיחה שהיתה לי עם ד' או :יציאות על מציאות



עוד יום פתוח בחוג לעיצוב פנים, לכאורה עניין שבשגרה : קצת ממרקים, קצת מקשטים, מכינים מצגת מייצגת (כמובן שלא מספיקים לומר את כל מה שרוצים או אומרים יותר מידי ), מגהצים את הבגדים, לא נושמים בחליפה המייצגת ומחכים.

טיפין טיפין של אנשים ההופכים לקהל ומתחלקים לקבוצות . דינמיקה של החיים.


אין דבר בעולם היכול להכין אותך לקראת מפגש משמעותי עם אדם. כל אדם.

אתה יכול להתכונן ימים שלמים, לחשוב על speech סוחף, להתאמן על חוזק לחיצת היד, אבל בסופו של יום- האינטרקציה בסמול טוק המתבססת על מידת החיבור בינכם , היא זו שתייצר מציאות.

שיחת מציאות שהיתה לי עם ד' ביום פתוח בשישי האחרון:

ד': " אני אשמח לדעת מדוע כדאי לי ללמוד אצליכם"

אני: " זו שאלה פשוטה עם תשובה מורכבת. אתה מוכן?"

ד': "כן"

אני: "בן כמה אתה, אם מותר לשאול?"

ד': 22" עוד מעט"

אני:" ומהמקום שאתה נמצא היום, מה חשוב לך- חווית לימודים? יוקרה אקדמית? רכישה בלתי מתפשרת של ידע? חיבור לפרקטיקה?"

ד' :" כל התשובות נכונות. אני בעיקר רוצה שתחדדי לי, איך לימודי התואר הראשון עוזרים לי אח"כ"

אני :" תזכיר לי בן כמה אתה?" (חיוך הדדי). " יש לך ראייה לטווח ארוך"

ד':" את עונה לי על השאלה?"

אני: " יש לך וויז'ן של איפה אתה רוצה לראות את עצמך בעוד כמה שנים"?

ד':"יש לי כמה"

אני: " אני גם מוכרת לך כמה . יש לך אופציה להיות גם וגם וגם וגם או אולי שני גמים או אולי רק גם אחד. אבל זו אופציה עם הרבה אפשרויות בחירה , בסופו של יום.. אופציה שמאפשרת לך לבחור ולברור תוך כדיי תנועה, תוך שאתה נחשף לאשכולות ידע נוספים.. אתה יכול להיות אדריכל פנים שמתעסק בשימור מבנים ו /או מעצב שמתעסק בעיצוב סביבות תוכן אינטרקטיביות ו / או מעצב שמתמחה בבנייה ירוקה ו / או מעצב המתמחה בתקשורת חזותית ו או "...

ד':" בינתחומי"

אני :" בהחלט. גם החלומות שלך הם בינתחומיים?"

ד': " מאד בינתחומיים".
אני :" ואיך זה בתור התשובה לשאלה שלך??"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה