יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

מהאקדמיה לשטח:סדנת הכנה יישומית לעבודה במשרד אדריכלות ועיצוב פנים,26.8 מהרו להירשם!



בוגרים יקרים ,

לאחר פניות רבות שלכם בנושא השתלבות בעבודה במשרדי אדריכלות ועיצוב, החוג לעיצוב פנים בשיתוף המרכז לניהול קריירה פותח עבורכם סדנת הכנה יישומית ומקצועית שמטרתה להעניק לכם את כל הידע , הכלים ונהלי העבודה לקראת "העבודה בשטח" במשרדי אדריכלות ועיצוב הפנים.

הסדנא, הבנויה מ-11 מפגשים בהיקף של 55 שעות, עוסקת במערכת היחסים שבין הלקוח למעצב, דרך שלבי התכנון ותהליכי העבודה במשרד ועד לתהליכי הפיקוח תוך התייחסות לנושאים כגון: כתב כמויות, גרמושקות, תכניות עבודה ועוד.

...
כחלק בלתי נפרד מעולם התכנון , תעסוק הסדנא גם בנושאים שיווקיים כגון: מינוף עסקי ברשתות החברתיות והתנהלות עסקית נכונה ברשת האינטרנט וכן, יועברו סדנאות מעשיות שיעסקו בכתיבת קורות חיים והכנת תיק עבודות לראיון עבודה (בסוף הסדנא תוכלו לצאת עם תיק עבודות מוכן לקראת ראיונות עבודה).

הסדנא כוללת הרצאות תיאורטיות ועבודה מעשית ע"י מרצים מקצועיים* בתחומים הפרקטיים, כאשר מטרת העל של הקורס היא תכנון פרויקט מתחילתו ועד סופו.

כך, תוך זמן קצר תקבלו את הידע והביטחון שאתם צריכים על מנת להתחיל לעבוד וגם תייצרו תיק פרויקט שלם כחלק מתיק העבודות שלכם.


*סדנת חובה למי שסיים את לימודיו האקדמיים ורוצה לקבל כלים פרקטיים להשתלבות במשרדי האדריכלות והעיצוב!

סילבוס ומבנה הסדנא נשלחו אליכם למייל.
פתיחת הסדנא ב26/8/2012, מהרו להירשם!

לפרטים נוספים ולרישום:
נטאלי הלוי/ 03-9635786/ halevina@hdq.colman.ac.il
*ריכוז מקצועי: מעצבת ענבל שטרייכמן-טל

תגובה 1:

  1. אין ספק שזה נראה מאד מעניין. תמיד חלמתי ללמוד על עיצוב, גם בכלל וגם עיצוב פנים במיוחד. לא ידעתי שיש כזו כמות של קורסים סמינים. אולי עכשיו זה זמן טוה להתחיל.

    השבמחק